त्रिभुवन विश्वविद्यालयबाट ललितकला विधामा २०५८ सालको स्नातक 'टपर' अर्जुन गत एक दशकमा व्यावसायिक कलाकारको रुपमा मज्जैले जमेका छन्। स्नातकोत्तर सकेर व्यावसायिक पेन्टिङमा लागेका उनी अहिले आदिवासी/जनजातिको आवाजलाई क्यान्भासमा उतारिरहेका छन्। “मलाई नेपालका सीमान्तकृतहरूको सौन्दर्यशास्त्रले छोएको छ”, अर्जुन भन्छन्, “त्यसलाई मूलधारमा ल्याउन पेन्टिङलाई माध्यम बनाएको हुँ।”
आदिवासी/जनजातिको सौन्दर्यशास्त्र नेपाली मौलिकताभित्रको एउटा विशाल मौलिक कम्पोनेन्ट भएको अर्जुन बताउँछन्। उनका अनुसार, यसले पहिला जनजातीय मौलिकता र त्यसपछि राष्ट्रको मौलिक पहिचान दिन्छ। त्यही कारण, आदिवासी/जनजातिको पहिचान आजको राष्ट्रिय मूलधारको मुद्दा बनेको उनी बताउँछन्। दुई वटा कविता संग्रह (सूर्य निरन्तर डढिरहेछ र गोयाङको सुगन्ध) का सर्जक समेत रहेका अर्जुनका पेन्टिङ अहिले जापान, बेलायत, अमेरिका र चीनमा पनि बिक्री भइरहेका छन्। चित्रहरू बनाएलगत्तै बिक्री भइहाल्ने कारणले यत्रो वर्षमा एउटा पनि एकल प्रदर्शनी गर्न नपाएको उनी बताउँछन्।
ऋषिराम कट्टेल